Kancelář starosty a tajemníka
sekretářka starosty
Martina Kutláková |
tel.: 380 303 113
e-mail: kutlakova@mestokaplice.cz |
personalistika, kontrola
Ing. Michaela Štěpánková |
tel.: 380 303 117
e-mail: michaela.stepankova@mestokaplice.cz |
mzdy, personalistika
Martina Švagrová
|
tel.: 380 303 116
e-mail: svagrova@mestokaplice.cz |
krizové řízení a obrana
Mgr. Milan Nagy |
tel.: 380 303 115
e-mail: milan.nagy@mestokaplice.cz |
krizové řízení a obrana
Mgr. Lenka Nagyová |
|
správce informačního systému
Jiří Štika
|
tel.: 380 303 114, 773 444 556
e-mail: stika@mestokaplice.cz |
správce informačního systému
František Krtek
|
tel.: 380 303 114, 777 458 621
e-mail: frantisek.krtek@mestokaplice.cz
|
Kancelář starosty a tajemníka zajišťuje:
sekretariát
- korespondenci starosty, místostarostů města a tajemníka MěÚ,
- agendu žádostí - žádosti eviduje a odpovídá za jejich kompletnost,
- materiály pro jednání MěR a MěZ a zajišťuje jejich rozesílání,
- zápisy z jednání MěR a MěZ, zpracovává usnesení a výpisy z usnesení,
- hlavní pokladnu
personalistika
- personální agendu,
- realizace vzdělávacích programů zaměstnanců podle potřeby organizace,
- centrální evidenci stížností a petic,
- agendu žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
- agendu obecně prospěšných prací,
- správu webových stránek města
mzdy
- obsluha docházkového systému, kontrola docházky
- obsluha software pro zpracování mezd včetně aktualizací
- odvody zdravotním pojišťovnám, české správě sociálního zabezpečení včetně ohlašovací povinnosti
- odvody finančnímu úřadu
- kontakt s penzijními fondy – zajištění plateb příspěvku od zaměstnavatele
- zpracování čtvrtletních statistických výkazů
- pro zaměstnance Města Kaplice zajišťuje stravenky na závodní stravování, prodej a odvod hotovostí
- provádí kontrolu cestovních příkazů, včetně vyúčtování tuzemské i zahraniční
správce informačního systému
- ochranu, údržbu a aktualizaci složitých databází,
- správu, funkčnost a bezpečnost lokálních počítačových sítí,
- monitorování a diagnostiku sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě,
- bezpečnost dat,
- servis uživatelům na úseku správy databází,
- správu počítačové sítě a telekomunikační techniky, zejména instalace aplikačních programů a jejich upgrade,
- správu licencí a evidenci software a hardware, kontrolu dodržování vnitřního předpisu o používání informačních technologií,
- správu, údržbu a úpravu docházkového systému,
- zálohování dat a zabezpečování provozu telefonní sítě
kontrola
- koordinaci kontrolního týmu, sestavování návrhů plánů kontrolních akcí, norem pro činnost vnitřního kontrolního systému včetně nápravných opatření a projednávání výsledků kontroly, zajišťování součinnosti s orgány vnější kontroly
- přezkoumávání a vyhodnocování operací a vnitřního kontrolního systému se zaměřením zejména na dodržování právních předpisů, rizik a opatření k jejich zmírnění či vyloučení a hodnocení účinnosti vnitřního kontrolního systému,
- kontrolu ve všech oblastech vnitřní činnosti organizace,
- soustavné sledování, analýza, přezkoumávání a vyhodnocování hospodaření správních celků nebo samosprávných celků, jejich organizačních složek nebo zřizovaných organizací,
- všechny úkoly vyplývající z kontrolního řádu města
krizové řízení
-
výkon státní správy v přenesené působnosti v oblasti obranného plánování a krizového řízení na úrovni obce s rozšířenou působností (ORP);
- zajišťování připravenosti správního obvodu ORP na řešení krizových situací; zajišťování úkolů pro zvládání vojenských i nevojenských krizových stavů;
- přípravu a realizaci opatření k provedení stanovených krizových opatření v podmínkách správního obvodu ORP za krizového stavu, plnění úkolů stanovených orgány krizového řízení;
- činnost Bezpečnostní rady a Krizového štábu ORP;
- zpracování krizové dokumentace; rozpracování a aktualizace Krizového plánu ORP;
- podílí se na zpracování analýzy a vyhodnocení rizik na území správního obvodu ORP;
- výkon kontrolní činnosti u obcí ve správním obvodu ORP, včetně metodické pomoci;
- zabezpečování úkolů v oblasti příprav k obraně státu na území správního obvodu ORP; zpracování a zajištění opatření při zabezpečování potřeb Armády ČR při odvodech branců a mobilizačních opatřeních; zpracování Dílčího plánu obrany ORP,
- plnění úkolů stanovené krajským úřadem při vyhodnocování objektů, které za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu mohou být napadeny;
- přípravu opatření zproštění výkonu mimořádné služby pro zaměstnance Městského úřadu u Krajského vojenského velitelství z důvodu důležitých zájmů bezpečnosti;
- výkon státní správy v přenesené působnosti v oblasti přípravy hospodářských opatření pro krizové stavy; zpracování Plánu regulačních opatření pro správní obvod ORP, připravuje a plní úkoly uložené krajským úřadem k zajištění nezbytných dodávek a regulačních opatření; využívání IS ARGIS, KRIZDATA a KRIZKOM;
- plní úkoly z Vnějšího havarijního plánu jaderné elektrárny Temelín a zpracovává k tomu odpovídající dokumentaci;
- zabezpečování ochrany utajovaných informací zajištěním personální, administrativní a fyzické bezpečnosti; výkon funkce bezpečnostního ředitele organizace;
- zabezpečování akceschopnosti jednotek požární ochrany zřizovaných městem Kaplice (JSDHO Kaplice-Hubenov, JSDHO Blansko a JSDHO Pořešín);
- vedení evidence válečných hrobů a pietních ve správním obvodu ORP Kaplice.
Dokumenty ke stažení